A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2015. május 21., csütörtök

Bőrhatás másképp

Mikor megérkezett körünkbe a velúr lakk - amit én rendszeresen bársonynak hívok -, kipróbáltam valamit, ami nagyon tetszett, de azt hiszem még nem csináltam meg igaziból egy tárgyon. Gondoltam most megmutatom, hogyan készíthetsz gélpasztából és velúr lakkból bőrhatású bárakármit :)


Egy mdf levéltartót szemeltem ki, és jól lealapoztam



Aztán törtfehér akrillal átkentem az egészet, kétszer is


Az szilikon pecsételét fekete akrillal festettem be

és ügyesen megnyomdáztam a tartó minden fakkját és oldalát

vegyes mintákkal, de az utazás témakörében

aztán a fekete akrillal kiemeltem picit a széleket

majd egy háttérstencilt ráfektettem az egészre és átlátszó gélpasztát kentem bele

még száradás előtt leszedtem, letöröltem és mindegyik fakkon ezt eljátszottam

amikor megszáradt átkentem kétszer velúr lakkal az egészet

ránézésre is bőr, de tapintásra még inkább. Pihe-puha selymes :)
Ezt a szilikon pecsételőt használtam, egyenesen a boltból :)
Próbáljátok ki, másmilyen nyomdával, vagy nyomda nélkül, másmilyen stencillel is akár, nekem nagyon tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...