A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2015. február 10., kedd

Maszk, leírással

Még tart a farsangi szezon, és ezek a marabutollak annyira szépek, hogy muszáj volt készíteni egy maszkot, vagy félmaszkot :)


Írom is hogyan, kicsit munkás, de a végeredmény azért nem rossz (főleg élőben, fotózási szaktudás nélkül) :)
Szóval első lépésként fogtam egy csipkét, ami eredetileg függöny volt valaha, ráterítettem a maszkra és gessoval szépen átkentem úgy, hogy a csipke lehetőleg ne mozgolódjon el. Mikor végigértem, óvatosan felemeltem a csipkét, és hagytam megszáradni a gessot (alapozó paszta, Pentart). A függönyt meg kimostam. Miután megszáradt a paszta, fogtam a türkiz, tejeskávé média tintákat és szépen összecsöpögtettem, összemaszáltam az álarcot, majd mikor ez is megszáradt, gyöngyház fehér akrilfestékkel egy vékony rétegben átpamacsoltam az egészet. Így nagyon halványan átlátszik a színezett rész, pont kellően finomra sikerült. Aztán a szivárványos média tintával átkentem az egészet, így gyönyörű kékesen csillogós csipkeszemüveg lett.

Ugyanezt a színezési módszert használtam egy fehér paszománynál is, hagytam megszáradni, majd felragasztottam a szem részhez körben. Felragasztottam középre a tollakat, aztán erre rá a paszományt, körben végig a maszk szélén is. Ragasztottam még rá egy fém sarokelemet, amit előtte lefestettem gyöngyház fehérrel, és a szivárvány média tintával, és mikor mindezzel megvoltam, ráragasztgattam strasszokat.
Ilyen lett, próbáljátok ki, nem nagyon bonyolult, a hozzávalók mindegyikét akár nálunk is megvásárolhatjátok! Jó alkotást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...