A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2015. február 18., szerda

Antikolva - lépésről-lépésre

Egy dobozt hoztam mára, amit antikoltam, koptattam kicsit másképp.



Első lépésként kimaszkoltam a szalvéta helyét és lefestettem földbarna akrilfestékkel a doboz többi részét.
Száradás után először keki színű lágy dekorfestékkel, festőkéssel meghúzkodtam, majd, amikor ez is megszáradt, bézs színűvel is eljátszottam ugyanezt. Így kicsit terepmintás lett :) De ezután az egészet megcsiszoltam.
Amikor ezzel is megvoltam újra kimaszkoltam a szalvéta helyét és befestettem fehérre. Száradt, majd ráragasztottam a szalvétát. Száradás után a doboz széleit is száraz ecsettel, földbarna festékkel megfestettem, majd az újra visszaragasztott maszkolószalag mentén a szalvéta szélét is átpamacsoltam.
Arany metál viaszpasztát simogattam egy szilikonos pecsételőre és a szalvétára itt-ott nyomkodtam egy kis mintát. Ugyanezzel az arany viaszpasztával átkenegettem az összes veretet, kapcsot, lábat is, mert nem voltak túl "aranyosak" szerintem. :) Aztán umbra antikoló pasztával átkentem az egész festett részt a dobozon, jó vastagon, és a felesleget visszatöröltem.
Már csak lakkozni kellett, matt vizesbázisú lakkal, és felszerelni a sok fémet. Ez mondjuk majdnem több időmet elvett, mint az egész doboz :) De végre kész lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...