A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2014. október 31., péntek

Az új alapanyagok bűvöletében, télies hangulatban

Nyáron Noszvajon készült egy doboz, aminek hatalmas sikere volt. Nálam is, a táborlakóknál is, és azóta itt a boltban is. Én is régebb óta imádtam ezt a technikát és most elkészült a télies verzió is. Fényképeztem lépésről - lépésre, hogy aki szeretné otthon is el tudja készíteni.

Először is vágtam ki gyönyörű hópelyheket dekorgumiból a Sizzix gépünkkel. Akinek ilyen nincs (bejöhet a boltba vágni), helyettesítheti persze papírvirággal, szárított dolgokkal, vagy bármi mással. Fafigurával, réz dolgokkal, gombokkal.
Aztán alaposan felkentem a doboz tetejére az alapozó pasztát (gesso) belenyomtam egy darab jutaszalagot, és azt is átkentem. Ecsettel, hogy azért a struktúrája száradás után is látható legyen.
Utána felraktam a hópihéket és egyéb jópofaságokat. Gessoval persze. Hiszen még nem száradt meg. Aztán hagytam megszáradni az egészet. Lehet hajszárírózni, de nekem épp más dolgom is akadt, így volt ideje megszáradni.
Száradás után fogtam a média tintát és rácsöpögtettem a pelyhekre, egy türkizt és egy kávé színűt. Majd gyorsan a tinta higítóját is ráfolyattam és ecsettel szépen elpamacsolgattam.

Utána egy szivacsecsetet mártottam fehér akril festékbe, jól leitattam a tégely szélén és óvatosan átsimogattam az egész mindenséget. Így csak a mélyedésekben látszik halvány türkiz és halvány barna színezés.
 

Jöhetett az átlátszó gyöngypaszta, ami egy kicsit jeges, csillogó hatást okozott a doboznak :)
Az oldalán fehér akrilfesték van csupán, mert bőven elég a tetejére a dísz, oda már nem kell.
Nagyon kis helyes lett, szerénytelenül :) Ha kíváncsi vagy rá, élőben még megnézheted a boltban pár napig. Aztán elköltözik :)


1 megjegyzés:

  1. Drága Gabi!

    Nem volt alkalmam még gratulálni a bolthoz, de most azt mondom VÉGRE, VÉGRE. Örülök, hogy belevágtatok csak azt sajnálom, hogy én nem tudok benézni hozzátok, akkor amikor akarok.:-( Brühühühühü

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...