A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2014. február 21., péntek

Konyharészletek

Nem, nem állt meg az élet nálam, csak mostanában olyanokat dolgozgatok, amit még nem lehet mutatni. Természetesen a Pentacolor megint újít, frissít, kitalál, én pedig tesztelgetem az új dolgokat. Mert lesznek :) Nem tudom mikor, de egyszerre több új alapanyag is van a kezeim közt. Szóval ezekről nem beszélek, legyen meglepetés :) 
Mintadarabokat nem nagyon készítek, ha meg igen, azt láthatjátok videó formájában.

Így most arra jutottam, hogy megmutatom a konyhám, számomra nagyon kedves részleteit. Gyűjtögetések, ajándékok, pár apróság kézzel készítve, átfestve, felújítva, réginek hagyva, régiesítve, vásárolva :)
Némelyik fotó nanáhogypersze homályos :)

A barna polc lomizott, átfestett, az ablakon a vitrázsfüggöny selyemszatén szalaggal van felfogatva, felette pedig egy fehérre festett kis fafigura lóg, szalaggal :) A polcon apróságok, felül pedig három kis karácsonyra vásárolt figura, akik a gyerekeimet jelképezik nekem :)) (a két fiam, és a nagyfiam barátnője)

A házirend táblácskát a sparban vettem, de annyira ideillik, ránk illik :)) Madárka fafigura :))) és a barna szekrényről a lógók. Kiöntött gipszformák, horgolt díszek, festett fafigurák, csörgők, amik még karácsonyról maradtak, de őket sincs szívem levenni :)
Egy másik kis polcocska, amin szintén maradt karácsonyi cucc. De olyan édesek. A kisfiam sulis karácsonyi vásárjában vettem őket, levegőn száradó gyurmából készültek. A kis polcon a többieket pedig összevadásztam a neten :) Amúgy a polcocskáim egymás mellett vannak a falon, csak sarokban. A fakanálkészlet a gáztűzhely felett lóg, és természetesen nincs használva, csak dísz. A kannák, porcelánok a konyhaszekrényem nyitott polcán ...

Imádom őket, mindet, egytől egyig. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a konyharészleteid. Az a házirend meg szenzációs. Nem gondoltam volna, hogy a Sparban vetted. Igen barátságos lehet a konyhád. :)

    VálaszTörlés
  2. Annak tűnik :) Barátságos, és pici :) Bár lehetne az elrendezése jobb, de egyelőre ez van :)) Köszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...