A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. december 16., hétfő

Nincs sok...

... időm (sajnos) írni a blogra, nincs sok idő karácsonyig. Rengeteget dolgoztam az elmúlt időszakban, és még mindig nincs vége. Aminek persze nagyon örülök, de néha már jó lenne nekem is készülni az itthoni karácsonyra, mert az ajándékoknak még csak egy része van meg. Na mindegy. Mutatok pár dolgot, amikkel mostanában foglalkoztam....
 
Folyamatosan készülnek videók, és lépésről-lépésre fotósorozatok a pentart blogjába, és a youtubra. Ezek általában egy-egy technikát mutatnak be, vagy csak egy apróbb ötletet, hogy ne keveredjünk össze a rengeteg hobbi vegyszer felhasználását illetően.



Példul, ezen a vázán érdekesen használom a gyurmát. Legalábbis szerintem. Ezzel a technikával már a saját foglalkozásaimon készítettünk tárgyakat, de gondoltam most megmutatom, hogy készül. Videóban nézhetitek meg itt.
 
Készült még más is, és folyamatosan töltjük fel a videókat, érdemes időnként visszakattintani erre az oldalra :) A feliratot alul, jobb oldalt egy kis négyzetre kattintva akár angolra is át lehet állítani...

 
 A pentardekor blogon is vannak egyszerű ötletek, akár gyerekekkel együtt is elkészíthető némelyik :)

 

Ezek mellett vannak az ismerősöknek készített ajándékok, amikről még nem készült rendes fotó... mert azt én még mindig nem tudok szépen, ráadásul még el sem készült mindegyik tárgy. A fenti fotókat Judit készíti, akitől tanulok ugyan, de még elég messze járok :)
 
Közben persze ismét készülünk kiállításokra a Pentacolorral, most már két helyre is megy a cég "világotlátni", így a standok dekorálásában is kiveszem a részem.
 
Közben volt a kisfiam iskolájában karácsonyi vásár, arra összefogtunk páran és díszeket készítettünk. 100 db-ot :) Másfél napig gömböztünk, csillogtunk, ragasztottunk, festettünk :) De jó volt :) El is adtuk majdnem az összeset!!
 

 
Még ért olyan öröm is, hogy egy kedves családnak a karácsonyfáján idén csak az általam készített díszek lesznek jelen :)
 
A foglalkozásaim idénre befejeződtek, de azok is zajlódtak, hol családias hangulatban, hol többen, de fényképeket alig készítettem közben. De ez a szerszámos ládika belopta magát a szívembe elég rendesen, pedig aztán tényleg nincs rajta semmi. Festés, szalvéta, és nyomdázás. De olyan bájosan kedves :) Barbara készítette, apró-cseprő segítségemmel :)


 
Aztán jártam még Kisteleken és Szlovákiában, Nyitrán is bemutató foglalkozásokat tartani, szóval utaztam is rendesen :)
Nagyjából így állok, megyek is kicsit festek, kicsit vásárolok, kicsit takarítok, és ha elkészülök az ajándékokkal, próbálom előkapni a jobbik fotós énemet és készítek képet és majd megmutatom, még remélhetőleg karácsony előtt :)
Köszönöm, hogy napi posztolásaim nélkül is ilyen sokan benéztek, és olvastok!
 
 

4 megjegyzés:

  1. Gabi, nagyon szuper dolgokat készitesz. De jó érzés is, amikor az ember azt csinálhatja fő-ben, amit szeret.... <3

    VálaszTörlés
  2. A csodaszèp gömbjeink :))) minden nap megnèzi a kisfiam ès csillog a szeme :)) hatalmas örömöt szereztèl vele :)) alig vàrjuk hogy a fàra kerülhessenek :)) nagyon köszönjük mègegyszer :)))

    VálaszTörlés
  3. Végignéztem az összes Penta videót. Nagyon élveztem, tök jók. Ügyik vagytok.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Néha én is csodálkozom, hogy nekem mennyire jó Imola :)) Annyira örülök Veronika! :) És nagyon szívesen, és én köszi :) Akkor hajrá Anikó! Tessék nekiállni leutánozni! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...