A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. június 19., szerda

Képek és egy leírás

Végre lehet kapni a Nagykerben (úgyis tudjátok hol) kerámiákat. Vagy agyagot. Natúran. Kettő féle edénykét hazahoztam és ezeket alkottam belőlük.

Alapozva, festve, szalvéta tépve, ragasztva, az egész repesztve, antik arannyal repedések bekenve, szélek, aljak, tetejek, fülek szintén az antik arannyal összemázolva :) Majd antik réz kontúrral tyúklábak felfestve.

Még egy kalapdoboz, amihez ugyanazt a papírt használtam, mint az asztalhoz.
Egyszerű, mégis elegáns lett. Nekem legalábbis tetszik, aki meg élőben látta, odavolt érte :)

A múltkori kalapdobozhoz pedig készült leírás is, most be is teszem ide:
Ez lett belőle
Alapozás, fehérre festés után a doboz aljának oldalára teljes szélességében felragasztottam a szalvétát

A tetejére telibe ragasztottam egy rózsás szalvéta második rétegét.
Dekupázspapírból kivágtam a mintát, vízbe áztattam, majd felragasztottam a doboz tetejére.
Egy tányérral kört rajzoltam a minta köré
Az oldalához használt szalvétából kivágtam pontosan még sok rózsát és felragasztottam a rajzolt körön belülre.
A kört szorosan körbepöttyöztem fehér gyöngyházas kontúrozóval, és a doboz szélét is.
Aztán a doboz tetejének a szélét púderszínűre lefestettem. Száradás után lehet lakkozni, természetesen alját, belsejét is :)

2 megjegyzés:

  1. Igen, így is szépek, de élőőőőőőőőbe egyenesen csodálatosak!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...