A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. március 18., hétfő

Tojások ismét

Amikor az előző bejegyzésem címe napi tojás lett, azt hittem, hogy tudok majd sűrűbben tojásokat varázsolni. De nem :( Mással foglalkoztam, nem annyira a húsvéttal, de azért kevés így is sikerült.





Piros tojások :) Csillogósan.

A múltkori tojásokat is újrafotóztam és újra variáltam egy fotós programmal, talán így jobban látszik a minta:


Mindkét (márhogy mindkét képen látható majdnem az összes) tojáshoz szilikon pecsételőt (nyomdát) használtam. A piros csillogósaknál alapoztam, majd festettem a hungarocel tojásokat, aztán lakkoztam is. Utána a szilikon pecsételőt dekupázs ragasztóval szivacsoztam össze, és óvatosan ráterítettem a tojásokra, jól rányomkodtam és beleszórtam a glitterport. Száradás után szépen lesöprögettem a felesleget. Csináltam többet is, de egyszerűen lehetetlenség szépen fotózni, nekem.

Ezt a technikát amúgy a januári csillogó projektben is alkalmaztam, és ott stencilt is használtam erre a célra. Tehát stencilbe dekupázsragasztót szivacsolni, levéve a stencilt beleszórni a glitterport. Csak vigyázzunk, hogy a festék, vagy lakk már teljesen száraz legyen!

Az akril tojásoknál festéket töcsiköltem a szilikon pecsételőkre, rányomtam az akril tojásokra. Van amelyikre kívülre, van, amelyikre belülre. Készült olyan, amikor a kontúrozót simán a festékre rávittem, átírtam a mintát, így kicsit árnyékosabb, szélesebb lett.
Aztán pecsételtem belülre is, de kívülről írtam át kontúrozóval, utána belülről letöröltem a festéket :) Így mutattam a Kreatív Hobbynál is az érdeklődőknek, így aztán ezt bárki kipróbálhatja, nem kell félni a szabadkézi rajzolástól. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...