A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. január 28., hétfő

Kezdőőődik

Igaz nem januárban, de februárban folytatjuk a decoupage foglalkozásokat Székesfehérváron.
A rendszer ugyanaz, helyszín ugyanaz, én ugyanaz vagyok, a tárgyak, vegyszerek változnak :)

Az első alkalommal, azaz 2013. február 14-én egy üvegtányért fogunk díszíteni, hasonló stílusban, mint amilyen tányér készült karácsonykor (és oly sok mindenkinek tetszett)

Természetesen nem tudtam elszakadni a kéktől (mint azon a tányéron) és az ezüstös csillogástól sem, amit mostanában gyakoroltam :) De mint látható, nálam aztán mindenki kedvére válogathat a szalvétákból, és a színekből is... Most már szívem szerint fekete és bordó összeállításban készíteném, lehet fogok is :)

Mutassam a karácsonyit, hogy ne kelljen keresgetni? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...