A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. november 11., vasárnap

Karácsonyi készülődés - DIY

Avagy lépésről - lépésre. 
Most egy tálkát készítettem és próbáltam fotózni menet közben a harmadik kezemmel, ami nem mindig jött össze, de talán követhető a folyamat :)


Első lépésként válogattam a szalvétáim közül (ha jó kanyargós, ornamentikás, kurflis a szalvéta, az a legjobb), aztán lealapoztam a tálkát. Erről is van fotó, de gondolom nem szükséges mutatni :)

Második lépésként kiszabtam a szalvétából a tálka aljába valót, és az oldalaira is. A teljes oldalára került szalvéta, így azokat szépen körbe fel is ragasztottam.
Amikor megszáradt lelakkoztam kívülről, mert a következő lépésként maszkolószalagot tettem rá, és nehogy véletlenül leszedjem a már felragasztott szalvétát, inkább megvédtem. A maszkolószalagot úgy ragasztottam körbe az oldalán, hogy nagyjából elfeleztem a tálka magasságát. A szalag alatt dolgoztam tovább.

Fehér színű tubusos gélpasztával átrajzoltam a szalvéta mintáját, néha egy-egy kurflival többet tettem bele, néhol meg nem.
A maszkolószalagot még mindig fent hagytam, és vártam, hogy megszáradjon a gélpaszta. Addig lefestettem a tálka belső oldalait metál zöld akrilfestékkel, kétszer. És bele is ragasztottam az aljába való szalvétát.
Amikor megszáradt a gélpasztám, átkentem azt is metál zöld festékkel, itt is kétszer.
A festék száradása után arany színű metál viaszpasztával átsimogattam a felületet, és a tálka peremét is.
Végül összepöttyöztem (üvegkontúrral) a festék-szalvéta találkozási vonalakat... igen, hogy szép is legyen és, hogy az esetleges apró festéktúlfolyásokat eltüntessem.
Minden oldal tetejének a közepére is tettem öt-öt pöttyöt. Azt dísznek :) 
Aranyos lett, semmi nagyon különleges nincs benne, pár szaloncukor, vagy karácsonyfadísz tárolására tökéletes.

Jó munkát!






1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a leírást! Olyan sokat segítesz vele!
    Szívesen elmennék egyszer egy foglalkozásra is, de sajnos olyan messzi vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...