A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. október 1., hétfő

Dobozkészítés

Ismét sokan jöttek össze egy kis délutáni kikapcsolódásra a foglalkozásomra. Jöttek újak is, olyanok is, akik még ilyet sosenem csináltak. De megoldották ők is a feladatot, igaz nem bonyolult az elkészítése, de jó móka volt... Dobozokat pecsételtünk, pácoltunk, papírt csipkéztünk, és szép vereteket ragasztottunk.

Bár sok képet nem tudtam készíteni, saját hibámból.... elfelejtettem :)

Többi képet itt nézhetitek meg.

Ez pedig a következő foglalkozás mintadarabja:

3 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon szép lett :):) Mikor csinlálod meg te is az interjút? :) Kíváncsi vagyok :P:)

    VálaszTörlés
  2. jaj. télleg :) valamelyik nap megcsinálom :))) de akkor kérdezzél majd te is :)))))))

    VálaszTörlés
  3. Hmm... olyan nehéz kérdéseket kitalálni :) :D De vedd úgy, hogy amit nekem feltettek, arra én mindenre kíváncsi vagyok Veled kapcsolatosan :):P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...