A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. január 19., csütörtök

Tanulmányok

Végre volt időm feltölteni a fényképezőgépet, és lefényképeztem azokat a dolgokat, amiket Torinóban készítettem. Nem mindent, hiszen a nagy hajtásban ott is jártunk úgy, hogy nem tudtuk befejezni a dolgokat, azokra még vár egy kis ez+az :-)
Mutatom a legkedvencebbemet, egy nagyon munkás, de mókás hatalmas kép ez. Az alapanyag, amivel készült (egyelőre még csak) olaszországban kapható :-)

Persze van ezen azért metál viaszpaszta és csillámpalás paszta is, 3D golyókkal, repedőpasztával.

A másik kedvencem, ami nem is volt feladat, csak gyakorlásra kaptunk egy lapot. Arra alkottam vizet, felhőt, csónakot. Persze nem magamtól, hanem volt egy kép, ami hihetetlenül jól nézett ki, azon voltak ezek a dolgok. De azért ezt a lapot csak be fogom keretezni :-)

S akkor azok, amik nem annyira az én világom, de festési tanulmányok, ragasztások és a kint nagyon menő 3D papír van.
Mondjuk kellő távolságból nézve ez a kép elviselhető :-)))
Csak mondom, hogy ezen a képen a rózsa feje nagyobb, mint 20 cm. Mire megbigyózgattuk, hogy az aztán úgy álljon, ahogy kell, a karom egy kicsit leszakadt ...

Ez pedig egy különleges festési mód akart lenni, de én (állítólag) kevés színt használtam hozzá...
Fél nap a spatulával történő pasztás festéssel ment el, nahát, hagyjuk :-) Nem mutatom, ráadásul az egyiket ott is felejtettem... (sic)
Nagyon élveztem ezt a pár napot, tök jó volt, hogy most nekem mondták, hogy mit hogyan, merre, miért :-)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...