A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. október 18., kedd

Nem unatkozom

További termékbemutatókra készülök, próbálom kihozni a legtöbbet magamból. Már elért a karácsony is.
Hungarocell alapon egy kis ez+az, és az új crazy colours metálfestékek. Zöldeskék narancssárgával, és kék, lila és zöld.
A színes gélpasztával is dolgoztam, üvegre gyönyörűen lehet vele dolgozni.

Színes szatináló, színes gélpasztával és miegymással :-)

Készítettem egy dobozt is, ajándékba kérték. Jó nagy méretű lett, és ovónéninek készült.


Elkészültem - legalábbis úgy tűnik - a november 26-i foglalkozás mintadarabjaival, hamarosan megmutatom.
Folyamatosan készülnek a csütörtöki foglalkozásokra a karácsonyi témájú dolgok, van más is, ami egyelőre titok, és még jön a textilfesték is :-)
Szóval nem unatkozom....

4 megjegyzés:

  1. Megvan, végre megvan nekem is ez a stencilező ami az óvónéni dobozát díszíti, már annyira vágytam rá. Alig várom, hogy készítsek én is hasonlóan szép dobozokat. :)

    VálaszTörlés
  2. :-) Nem tudok tőle elszakadni én sem. Mármint a stencilezőtől :-))
    Köszi Éva! :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon szépek lettek, mindegyik. Mégis a kámeás karácsonyi gömb a kedvencem!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...