A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. október 6., csütörtök

A nap, amikor a szalvéták ellenkeztek....

.... és nem akarták azt, amit mi. Gondolom a front miatt. Vagy csak simán lázadtak. Vagy egyszerűen volt valami a levegőben. Legyőztük őket, jelentem, mi nyertünk :-))

Az úgy kezdődött, hogy a foglalkozásra meghirdetett doboz forma már nem kapható, ezt egy kisebb szívrohammal túléltem, és választottam helyette egy szépséges és nagy dobozt (persze én voltam a lökött, hogy nem néztem előbb utána). A doboz aztán mindenki tetszését elnyerte, gyorsan felállítottuk a lehetséges megoldásokat a diszítésre, így nekifoghattunk. 
 A stencilezéssel nem is volt gond, ám a szalvéták tényleg úgy gondolták, hogy megnehezítik a dolgunkat. Nem akart ráragadni a felületre.. nem és nem. Nem gond, választottunk másikat, ami nem olyan fényes felületű volt, mint az előző, így a problémát kiküszöböltük. Egy másik beszakadt, aztán alapozófestékkel is próbáltunk ragasztani, naná, hogy szép fehér lett :-) De jó hír, hogy fel lehet ragasztani két rétegű szalvétát is, ugyanis azt is kipróbáltuk :-)) Szóval volt minden, de azért ezeket a megoldásokat ne válassza senki, mert tulajdonképpen ezek hibák, de a tegnapi nap egy ilyen volt :-)

De a kész dobozok mindenért kárpótoltak mindenkit. Természetesen este fél 9-kor, neon világításnál a fényképezés nem sikerült valami jól, az antikolást a vaku és a fények foltnak mutatják, pedig élőben a dobozok gyönyörűek lettek. Mind, egytől egyig!







Nem látszik szépen a színe, de zöldes lett mind a hat, ezzel a szalvétával készült doboz. A gyertyásnak pedig olyan hangulata lett... 
Nagyon ügyesek voltatok! :-)

Most pedig eredményt hirdetek az előző foglalkozásom alkotásait értékelő között!
Ismét a random.orgot hívtam segítségül, beírtam a neveket a hozzászólások sorrendjében és kattintottam.
Aki megnyerte a leírást és az ékszertartó elkészítéséhez szükséges fő alapanyagokat, nem más, mint:

DTKriszta! 

Szívből gratulálok! Kérlek jelentkezz, írd meg a címet, ahová postázhatom a csomagot!


Köszönöm, hogy játszottatok velem! Lesz még ilyen! :-)

6 megjegyzés:

  1. hadd kérdezzem már meg, ez a doboz is pentás?:D
    amúgy meg mesések lettek!!)

    VálaszTörlés
  2. :-) igen,és van belőle bőven :-)

    VálaszTörlés
  3. Először is gratulálok a győztesnek!
    Másodszor a gyertyás doboz tetszik a legjobban.
    Harmadszor, kell nekem egy olyan doboz, úgyhogy azt hiszem festek is egy gyertyás csendéletest!

    VálaszTörlés
  4. :-)))) nagyon szép lett az tényleg! olyan hangulata van. a tetején a betűk pedig szintén stencil :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a győztesnek!
    Nagyon szépek lettek a dobozok. Van kedvencem is.
    Nem is baj, hogy nem kaptál olyan dobozt amit elterveztél. Ezek így jók ahogy vannak. Ügyesek a lányok, no meg Te is egy kicsit. :)

    VálaszTörlés
  6. méretet kérdezhetek? csak, mert mikor legutóbb ott jártam, nem láttam kinn a polcon ezt a dobozt..:) köszi szépen a segítőkészséget:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...