A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. augusztus 30., kedd

Blogok dekorral, ötletekkel, mindenfélével

Valamikor a "fészen" (tinis szleng szerint) rátaláltam egy két oldalra, ami dekorálással, ötletekkel van megtömve. Blogokat takarnak az oldalak, én meg persze nézegetem. Kattintgatok jobbra-balra, és már egy csomót bejelöltem, követem, lájkolom, ajánlom, játszom :-) Mindent, amit csak lehet.
Most mutatok egy párat, megpróbálom összeszedni :-)

Újnak tűnő blog, de nagyon jó! Neki van még egy.
Mostanában ezeket lájkoltam :-) Nem semmi, nem?

Kézművesek Találkozóhelye, Jagusa boltja / Egyedi kézműves ajándék, Lek-Vár-Lak Nagybörzsöny, Country Komfort, Pentart termékek, Boudoir, Magyar Kézművesek Boltja, Folt Bolt, rothaniko.hu, Ékszer , és minden más licit, Spektrum, Sensimilla Fashion, ÁGY-ASZTAL-TV, Dekorella - dekorella.hu, Bútortuning.hu, TÉRKULTÚRA, OtthonKommandó, Garázsvásárok, Ószeres blog, Gerdushi Design, Szabad a Vásár, A Mi Otthonunk magazin, Otthon és dekor, INSPIRÁCIÓK LAKBERENDEZÉSHEZ, Pipitér Ajándékbolt Göd, Csomózott karkötők, A vidéki otthon, Kicsi Ház

Kattogjatok, nézelődjetek, ne csak én lopjam a napot :-))

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a sok kinset! Igy én is lopom a napot!Szép vidém napot! Üdv:Enci.

    VálaszTörlés
  2. De kedves vagy! Köszönöm szépen!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperek! A Lek-Vár-Lak termékei isteniek! :D A többit meg még nézegetem. :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, vittem őket :) Sasa

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...