A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. augusztus 25., csütörtök

Ajtódísz a teraszomra

Ezek a lakásos, dekoros blogok teljesen lázba hoztak. Ma nekiálltunk és összepakoltuk (a nagy fiammal) a teraszt. Mindig szoktam persze, de most aztán teljes nagytakarítást csináltam, a szekrényből is kipakoltam.
Ez elvette a napom jó részét, így egyelőre a régi ajtódíszemet, ami mályvás színű volt, cseréltem le erre a fehéres, kékes, barnás árnyalatúra.


Mivel ilyen meleg van, nem sok időbe tellett, a napon tényleg gyorsan szárad minden.
A koszorút country kék festékkel lekentem, majd fehér repedőpasztát halmoztam fel rá, alapozó használata után persze. Aztán kékkel, barnával átsikamikáltam, kis szivaccsal.
A hungi golyókat fehérre, barnára, és kékre festettem, antikoltam.
A szív is hungi, azon egy madárkás szalvéta egy részlete van. A madárka túl nagy volt, de a szalvéta színei nagyon tetszenek.
Összeragasztottam mindet ragasztópisztollyal, egy darabka bőrmadzagot is a hátára és már mehetett is fel az ajtóra.

Holnap muszáj leszek venni egy (vagykettő) spray-s akrilfestéket, mert van egy rattan ülőgarnitúrám, ami úgy döntöttem fehér lesz. A szekrény is, ahhoz meg majd másmilyen festéket veszek.
Most nagyon megtetszett a fehér, de mivel az én lakásom inkább melegebb, terrakottás, barnás, zöldes árnyalatú, így nagyon nem tudom variálni. :-)
De a terasz még talán belefér :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...