A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. május 23., hétfő

Színes repedőpaszta

Bővült a színválaszték repedőpasztákból a Pentacolor Kft-nél. Tavaszi színek is lettek a fekete, fehér, zöld és vörös mellé.
Készítettem pár mintadarabot, ahol pasztaként is használtam ezt a terméket, valamint repedőfestékként is.

Pasztaként, dekorkaviccsal variálva
Akinek nehezen megy az egyfázisú repesztés, ezzel a termékkel kárpótolhatja magát, hiszen vékonyan, ecsettel felkenve úgy működik, mint a festékek.
Mutatom is miről beszélek.

Képkeret lilával
Közelről
 A képkeretre lehet vastagabb rétegben is itt-ott felhordani a pasztát, néhol vékonyabban. Ahogy látszik is utólag egy kis bézs festékkel maszatoltam át a sarkokat.

Dobozkák  
A dobozokra vékonyan kentem fel, így is gyönyörűen megrepedt. Természetesen a doboz először kapott egy alapszínt, amire a festék száradása után felkentem a repedőpaszta alapozóját. Amikor az is megszáradt ecsettel vittem fel a pasztát. Ha ezt az egyfázisú repesztőlakkal készítettem volna, nem biztos, hogy ilyen szépre sikerül. :-) Itt is utólag picit foltoztam éppenhogyfestékes szivaccsal.

Az új színválaszték jelenleg ez: citromsárga, narancssárga, zöld, lila.
A termékeket a Pentacolor Kft. kiskereskedőinél lehet megvásárolni.
Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...