A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. március 14., hétfő

Pentacolor Kft. katalógusa

Kaptam egy megtisztelő feladatot még decemberben. A Pentacolor Kft. legújabb katalógusába készíthettem egy-két tárgyat, bemutatva a Pentart termékek sokszínűségét.
A katalógusba került pár olyan "alkotásom" is, amit már régebben készítettem, természetesen Pentartos termékekkel, hiszen én évek óta ezekkel dolgozom.


Készítettem új tárgyakat is, melyek nem csak dekupázs technikával készültek. Sőt! Főleg anélkül.

Könyvtámasz füstfóliával, gyurmával, metál viaszpasztával.
Karkötő gyurmával, Chameleon viaszpasztával, rávasalható strasszkövekkel
Levéltartó metál festékekkel
Falidísz süthető gyurmából, ami pigmentporral van keverve
Üvegtányér alulról díszítve, kicsi papírral és egyfázisú repesztőlakkal

Szett repedőpasztával, a Frankfurtban megrendezett Paperworld kiállítás bemutató vitrinjébe

És még sok minden más, amit már mutattam, és apróságok, amelyeket később még összeszedek :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...