A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. január 24., hétfő

Februári foglalkozások

Februárban két alkalommal lesz foglalkozás. Az egyiken egy festési technikát szeretnék bemutatni, ahogy én csinálom. Egy papírtörlő tartót fogunk készíteni.


Február a farsang hónapja is, plusz ránkfér egy kis "kirándulás" is, így egy Velencei maszk utánzatot alkotunk.

Kétféle háttérrel és fényben fotóztam, de még így sem tudom visszaadni az eredetiségét. Fotóznom kellene tanulni :-)



Még csörgőket szeretnék a fejdíszek végére, remélem sikerül beszereznem :-)

2 megjegyzés:

  1. A virágpiacon, meg még valahol láttam különböző méretű csörgőket. Ha eszembe jut, hogy hol, szólok!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon állat lett!!
    Én tudnék küldeni csörgőt, de piros!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...