A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. december 23., csütörtök

Véghajrá

A fiaim készítették az ajándékokat idén. Nem én. A nagyfiam - enyhe rábeszélés után - csak nekiállt, így az utolsó napok egyikén. Konkrétan tegnap, és ma fejezte be. A színekhez, formákhoz volt egy kis közöm, de tényleg mindent ő csinált az ajándékokon. Alapozta, festette, ragasztotta, pasztázta, lakkozta. Tetszett neki, remélem az ajándékozottak is örülni fognak, és értékelni fogják azt, hogy a saját kis kacsóival csinálta.


A söröspoharakat először alapozta, majd a felső részt fehérrel átfestette. Utána ragasztószalagot raktunk rá (ja, tényleg, azt én) és festette a sárgát. Igy lett tele söröspohár. Felragasztotta a szalvétát, amin a "sör" 9 féle nyelven volt rajta, amit körbetépkedtünk (najó, azt is én). És jöhetett rá egy fényes lakk A kis képkeretre vaspaszta került és ezüst antikoló paszta. A kis kék ovális dobozkára fehér alapon kék virágos szalvéta és a lepke mintájába pár strasszkő. A doboz alja pedig csak kékre lett festve. Gondoltam megrepesztetem, de inkább elvetettem az ötletet, mégiscsak 16 éves fiú, hátha elmenne a kedve még a leckeírástól is miattam. Bár attól már elment :-)

A kis karácsonyfadíszeket a kicsi fiam festette. Ő elmúlt 5 éves. És imád festegetni velem. Önkiszolgáló. Néha csak azt veszem észre, hogy fest, előszed valami alapot és nekiáll. Pedig fel szoktam rá hívni a figyelmét, hogy ezek anya dolgai és ahhoz nem nyúlunk, de úgy látszik a kreativitás buzgalma ezt törli a kicsiny fejéből :-) De nem bánom. Azért a nagyobb dolgok elérhetetlen magasságokban vannak számára :-)
Szóval a fa lapocskák antik réz színűre lettek festve, de mindkét oldaluk ám. Utána glittergluttyot nyomott rá. Mondtam neki, hogy szivaccsal ütögesse meg kicsit, mert így sok lesz egy kupacban. Hááááát, nagyon édesen tud már szivacsolni.
Szóval lesz ebből a karácsonyfára is, meg ajándékba is. Mert aztán eszébe jutott, hogy "jaj! apukának még nem is csináltam ajándékot!" Tünemény! Imádom őket!

Boldog, Békés Ünnepeket kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Én is boldog, békés ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szépek az ajándékok! Remélem kellemesen teltek az ünnepek!
    Pussz! Ancsa

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...