A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. október 6., szerda

A tárgy több oldala

Az előző bejegyzésem egyik utolsó mondatát fejtegetném kicsit!

Nagyon sok olyan tárgyat láttam már, ami "nincs befejezve" és úgy kerül az ajándékozotthoz, vagy használatba.
Én az utóbbi időben (mert én is voltam kezdő) minden tárgyam minden oldalát megfestem. Szerintem nagyon lehangoló tud lenni, ha elkészítünk egy szép dobozt, és körbeforgatva, kinyitva szembesül vele a másik fél, hogy a belseje és az alja nincs lefestve. 
Tudom, hogy nagyon unalmas tud lenni, mondjuk egy 12 rekeszes teás doboz belsejét megfestegetni, de egy vizes pác, vagy egy felvizezett akrilfesték csodákra képes :-) Nagyon gyorsan lehet vele dolgozni.

Én például sokszor csinálom azt, hogy a doboz készítésénél használt festék maradékokat összekeverem és szivaccsal áthúzom a doboz alját. Sokszor használok pácokat, is de természetesen a legszebben akkor mutat egy doboz, ha ugyanaz a szín van kívül és belül is!

Ide kapcsolódóan mondom, hogy az előző dobozon is látszik, hogy először kívül csinálom meg a díszítést. De a festék természetesen rákerül a dobozka belső peremére is. Ha pácolni szeretném, ezt a részt semmiképp nem fogja majd be a pác, ezért ezt le szoktam csiszolni. Úgy már lehet pácolni.

Ugye, hogy jobban mutatnak így? pedig ezek két éve készültek :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...