A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. október 1., péntek

Paszta, paszta, paszta és paszta

Nagyon jó, és többféle módon felhasználható paszták kerültek forgalomba mától a Pentacolor Kft. jóvoltából. Az egyikről már írtam régebben, mert volt szerencsém belátni a kulisszák mögé. Ez az ásványpaszta. Bár én csak vaspasztának hívom, hiszen vasat tartalmaz, ami által kovácsoltvashoz, öntöttvashoz hasonló hatást tudunk elérni.
Emlékeztetőül a képek a tárgyakról, amiket ezzel a vaspasztával készítettem:

Szürke színben, kétféle szemcseméretben


Barna színben
Megjelent még a terrakotta paszta, igazi magyar színekben:


A repedőpaszta a legjobb! Azt hiszem. Próbáltam ugyan sorrendet felállítani magamnak, hogy melyik a legkedvencebb számomra, de nem sikerült :-) Valahogy mindig más lett a sorrend, de az biztos, hogy ilyen paszta még nem volt eddig sehol sem. Teljesen mindegy milyen vastagságban kenjük fel, a teljes mélységig reped, nem csak a felülete repedezik be! Hatalmas, gyönyörű repedéseket lehet vele készíteni. Ráadásul többféle színben kapható, ami pótolhatatlan! Például a fekete. Ezt festékkel nem lenne egyszerű elérni szerintem.

Természetesen festhető utólag, antikolható, és ha mégsem ez az a szín, amire vágyunk, a fehér keverhető matt akril festékkel.
Ezen kívül zöld és piros színekben kapható. A paszták egymással is keverhetők, ez utóbbi kettőből barnát is lehet készíteni.

Nagyon jól kezelhető termékek ezek, mindenre tapadnak, mindenhova kenhető ecsettel, spatulával, és stencilezhetők.
Erről jut eszembe, hogy rengeteg új stencil van, jobbnál jobbak, már karácsonyiak is.

Újdonság még a 3D por. Négyféle méretben van, a legnagyobb már nem annyira por, mint inkább golyó. Ultrakönnyű, festhető, ragasztható.
Ezen a dobozon a durva por van. Kétféle felhasználásban. Festékbe keverve, spatulával felhordva, és ragasztóba szórva.
A golyók közül ő a kicsi.....

... ő a nagy.

Hát eléggé reklám szagú ez a bejegyzés, de én tényleg ennyire vagyok lelkes ezekkel a dolgokkal, mert szeretem kipróbálni az újdonságokat, és jó, hogy használni is tudom őket. Egy új fonal nem biztos, hogy ennyire feldobna :-)
És itt vagyok én ott, a bemutatón. Ha lenne retusálókézikészülékem egy vigyort odacsalnék az arcomra, de nem tagadhatom, hogy nem szeretem, ha fényképeznek :-))
A kíváncsiaknak még a rózsa készítését is megmutattam, ott sárgulnak a vödörben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...