A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. szeptember 14., kedd

Szösszenet

Még egy kis nyarat gyorsan! Olyan hirtelen vége lett, de talán sikerült vele visszaidéznem a jobb időt :-) Itt legalábbis süt a nap és nem kell pulcsi, ha kimegyek az udvarra.


Egy pici kis locsolókanna. Fém volt, fa (hatású) lett. Nagyon hamar elkészült, de jó volt egy kicsit pepecselni vele itt-ott, ahol a szalvéta nem ért el egészen a végéig.

Lealapoztam kétszer is, biztos, ami biztos, és felragasztottam rá a szalvétát.


Utána előszedtem az összes szemem és megpróbáltam kitalálni, hogy milyen színű a levendulamező és az ég. Ezeket a színeket gondoltam, hogy benne vannak, így ezekkel játszottam.


Megfestettem, na jó, ez túlzás, megpöttyöztem a hiányzó részeket, a mezőt, az eget is, és a kanna alját, tetejét is okker, barna és fekete festékkel. Így egy kicsit olyan fa hatású lett.


Végül lelakkoztam selyem-matt parkettalakkal :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...