A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. szeptember 13., hétfő

Kézműves Fesztivál, Polgárdi

Kicsit lemaradtam önmagamtól. Hétvégén ebben a gyönyörű, esős, borús időben kézműves nap volt Polgárdiban. Sátrakat állítottak fel, így nem áztunk, sőt még melegünk is volt. A mi sátrunkban mindig sokan voltak, megcsodálták a Kézműves Szakkör kiállított tárgyait, leültek alkotni.

Sajnos a gépemet nem vittem magammal, ha szerzek valakitől fotókat, majd mutatom.

A gyerekek szénából csináltak nyulat, sünit, malackát, dekorgumiból fecskéket, a felnőttek meg kő hatású fali képeket! Nagyon élvezte mindenki. Kaptunk enni, pogácsát, kalácsot, kakaóscsigát, szendvicset, inni, üdítőt, kávét, meleg teát. Olyan igazi citromos "nagyüzemit". Hű de finom volt!

Szóval az elmúlt pár napban, a múlt héten erre készültem, szombaton helyt álltam, tegnap kipihentem, most meg már megint kísérletezgetek.

Nemsokára jövök az eredménnyel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...