A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. augusztus 21., szombat

Hungarocell gömbök

Tudom, hogy még nincs karácsony! Nem is arra készültek. Önmagában is szépek ezek a hungarocell gömbök, de felakasztva, vagy sorba fűzve is mutatósak.

A hungarocellt egy roppant pici szemcséjű smirglivel, vagy a műkörmösök által használt tömb alakú "reszelővel" le kell csiszolni, és alapozni. Akár többször is, mivel a kis sejtecskék nagyon átütnek.

Az egyik gömb a lila-arany effektfestékkel készült, a másik a rózsaszín-türkiz, a harmadik pedig a kék-arany változattal. A Penta dekorkavics ragasztója szerintem csúcsszuper. Mindent megragaszt. Mondjuk a fonalat, a szalagot, a levegőn száradó gyurmát.
A fonalat nagyon gyorsan fel lehet ragasztani. Jól bekenem a gömböt, ráfektetem a fonalat, aztán ecsettel tuszakolom olyan formára, amilyet csak szeretnék - vagy amilyen sikerül :-)) Utána azért az ecsettel le szoktam szedegetni a felesleges ragasztót, nem kell, hogy az ott legyen.
Miután rápakoltam az összes, szerintem fontos frinc-francot, :-) lealapoztam.

Az effekt festéket itt több rétegben tettem rá, mert nem akartam, hogy bármi is kilátszódjon a gömbből. Száradás után lakkoztam, és a lakkba ragasztottam bele a strasszokat.
A kék-arany gömb még kapott egy kis bronz pasztát is.

Most csak úgy lógnak itt-ott, karácsonykor a fán fognak :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...